Miten perun jo maksetun varauksen?

Muokattu 2025-01-26

Ensin pitää tietysti olla yhteydessä toiseen osapuoleen peruutuksesta ja vuokralaisen tulee lisätä tilinumeronsa omiin tietoihinsa, jotta rahat voidaan palauttaa oikealle tilille. Tämän jälkeen omistajan tulee ottaa yhteyttä Skipperin asiakaspalveluun sähköpostitse vuokran peruuttamisen syistä ja varmistaa, että vuokraa ei tapahdu ja rahat palautetaan.


Yksi vaihtoehto, josta kannattaa keskustella vuokraajan ja omistajan välillä, on varauspäivien muuttaminen. Jo maksettujen varausten päivämäärien muuttamisesta ota yhteyttä Skipperin asiakaspalveluun.

Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä
Kuvavarmennus vaaditaan.

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin