Ilmoita ensin veneen omistajalle, että olet tehnyt väärän varauksen laittamalla hänelle viestiä sivujemme kautta, he voivat peruuttaa varaukset joita ei ole hyväksytty. Jos varaus on jo hyväksytty, mutta sitä ei ole maksettu, ilmoita siitä omistajalle ja myös Skipperin asiakaspalveluun sähköpostitse, jotta voimme peruuttaa sen puolestasi. Jos se on maksettu, keskustele omistajan kanssa ja anna omistajan ottaa meihin yhteyttä, jos meidän on muutettava varauksen päivämääriä tai peruutettava se ja palautettava maksu sinulle. Varaukset peruuntuvat automaattisesti, jos niitä ei ole maksettu määräajassa varauksen hyväksymisen jälkeen.
Auttoiko tämä artikkeli?
Loistavaa!
Kiitos palautteestasi
Pahoittelut ettemme voineet auttaa
Kiitos palautteestasi
Palaute lähetetty
Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin